امروز : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۰/۵/۲۴ - ۰۸:۵۲ شناسه خبر : ۱۱۲۳۵
استاندار گلستان:
اختلال پیش آمده در بازار را رفع می‌کنیم وارش نیوز/ استاندار گلستان با اشاره به نقش دستگاه‌های اجرایی در حوزه بازار گفت: واقعی شدن قیمت‌ها موجب حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده‌ها می‌شود و در این کارگروه تلاش داریم اختلال پیش آمده در بازار را رفع کنیم.

هادی حق‌شناس در دهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: مطابق اعلام شرکت پشتیبانی امور دام استان گلستان، ۵۰ هزار رأس دام سبک خشکسالی به استان گلستان اختصاص داده شده که پس از کشتار با قیمت تنظیم بازار در سطح بازار استان عرضه خواهد شد.
وی افزود: گوشت قرمز استحصالی با کمترین قیمت ممکن و با اولویت بیمارستان‌ها، نهادهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و سایر اقشار کم درآمد توزیع خواهد شد.
استاندار گلستان یادآور شد: شرکت سیمان پیوند بیش از ۴۰ درصد سیمان مورد نیاز ساخت‌وسازهای استان را تأمین می‌کند که خوشبختانه مشکلات آن مرتفع شده و البته مقرر شد شرکت برق، برق مورد نیاز شرکت سیمان در شیفت دوم را تأمین نماید.
حق‌شناس خاطرنشان کرد: دارات جهاد کشاورزی و صمت مکلف هستند ابتدا نسبت با تأمین تخم مرغ مورد نیاز استان را تأمین کنند و پس از آن اجازه خروج تخم مرغ از استان را بدهند.
در این جلسه طلوعیان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گزارشی از اقدامات و برنامه‌های کارگروه تنظیم بازار استان ارائه کرد و پیرامون مسائل مطرح شده تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری صورت گرفت.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر