امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۰/۸/۱۳ - ۱۲:۲۴ شناسه خبر : ۱۱۸۵۵

اقدام انقلابی نیروی دریایی سپاه به تاسی از حماسه یوم الله ۱۳ آبان نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس، با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه مقتدرانه و یک در حرکت انقلابی در مقابل اقدام مذبوحانه آمریکایی ها ایستادند و نفتکش ایران را اعاده کردند، گفت: این اقدام انقلابی به تاسی از حماسه آفرینان یوم الله ۱۳ آبان است.

حسن محمدیاری، ۱۳ آبان را یادآور مجاهدت ملت ایران در در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای دانش آموز را که در ۱۳ آبان سال ۵۷ مورد هجمه رژخیمان رژیم ستمشاهی قرار گرفتند گرامی می داریم.

وی ۱۳ آبان را مقدمه پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ دانست و افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۵۸ نیز در اذهان عمومی تداعی کننده شکسته شدن هیمنه استکبار جهانی است.

نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مقابله و ایستادگی در مقابل استکبار در فضای ذهنی ملت ایران وجود دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی همواره در مقابل اراده آهنین این ملت به ویژه جوانان و نوجوانان کمر خم کرده اند.

محمدیاری، با اشاره به ادعای آمریکا در ابرقدرتی در همه عرصه ها و حوزه ها، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در مقابل کشوری ایستاده که خود را ابرقدرت جهان می داند، اما ملت بزرگ ایران هرگز از دشمنان نمی هراسند و تا آخرین نفس از انقلاب و نظام خود دفاع می کنند.

وی همچنین به تقارن یوم الله ۱۳ آبان امسال با حماسه آفرینی نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و گفت: توقیف نفتکش ایران در دریای عمان دزدی آشکار آمریکا را در برابر چشم جهانیان نشان داد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان، با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه مقتدرانه و یک در حرکت انقلابی در مقابل اقدام مذبوحانه آمریکایی ها ایستادند و نفتکش ایران را اعاده کردند، یادآور شد: قطعا ضربه مهلکی به هیمنه استکباری آمریکا و نیروهای نظامی این کشور در منطقه و جهان وارد شده است.

وی این اقدام انقلابی را به تاسی از حماسه آفرینان یوم الله ۱۳ آبان دانست و اضافه کرد: آحاد ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان باید به تاسی از حماسه آفرینان ۱۳ آبان به دنبال پیروزی در همه عرصه ها بروند.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر