امروز : پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۵
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۴/۱۲ - ۰۸:۵۷ شناسه خبر : ۷۳۷۴

توقیف محموله ۳۴۰ کیلویی تریاک در بهشهر وارش نیوز- فرمانده انتظامی استان مازندران از توقیف ۲ دستگاه تریلر حامل ۳۴۰ کیلوگرم تریاک شب گذشته در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر و سربازان گمنام امام زمان (عج) در بهشهر خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه از پایگاه خبری پلیس مازندران  سردار مرتضی میرزایی گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق موادمخدر در استان و در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق موادمخدر از سوی اعضای یک باند از مرزهای جنوب شرقی کشور به مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، اعضای باند تهیه و توزیع موادمخدر که با ۲ دستگاه خودرو تریلی، قصد ورود موادمخدر به داخل استان را داشتند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با دریافت این اطلاعات و با هماهنگی قضائی در عملیات مشترک با سربازان گمنام امام زمان (عج) و عوامل انتظامی شهرستان های بهشهر و گلوگاه موفق شدند، ۲ دستگاه تریلر حامل موادمخدر را در محور اصلی این شهرستان توقیف کنند.

سردار میرزایی از کشف ۳۴۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل این خودروها جاساز شده بود، خبر داد و افزود: در این عملیات که شب گذشته انجام شد ۳ متهم به قاچاق موادمخدر از اعضای باند دستگیر و خودروها توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با هشدار به قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر از عزم جدی پلیس برای مقابله با قاچاق موادمخدر در سال جاری خبر داد و افزود: پلیس با همکاری دستگاه قضائی برابر قانون با هرگونه تهیه وتوزیع موادمخدر قاطعانه برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر