امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۸
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۷/۱۴ - ۱۶:۰۱ شناسه خبر : ۱۱۴۹۴

دستگیری سوداگر مرگ با کشف ۱۰ کیلو مواد مخدر در "چالوس" فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف ۵ کیلو گرم موادمخدر "تریاک" و ۵ کیلوگرم هروئین و دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر خبر داد.


به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی اکبر خسروی "در تشریح این خبر، گفت: ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان و پلیس عملیات ویژه استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی موادمخدر توسط یک سوداگر مرگ از طریق محورکندوان باخبر شدند.

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان و کلانتری 13 مرزن آباد متهم را در حین انتقال موادمخدر با یک خودروی تیبا در محورکندوان شناسایی کردند و در ورودی شهر مرزن آباد، قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی چالوس اظهار کرد: در بازرسی از خودروی وی، 5 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و 5 کیلو گرم هروئین کشف گردید.

خسروی با بیان این که این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، اعتياد را منشاء بسياري از جرائم همچون قتل، اختلافات خانوادگی و فروپاشي خانواده ها دانست .

فرمانده انتظامی چالوس از مردم خواست، برای رسیدن به جامعه ای امن و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری داشته و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر