امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۰/۸/۲۹ - ۰۹:۲۵ شناسه خبر : ۱۲۰۷۰

پایان مسابقات ورزش های زورخانه ای با قهرمانی آمل نخستین دوره مسابقات ورزش‌های زورخانه ای بسیج مازندران با قهرمانی تیم آمل میزبان مسابقات به پایان رسید.

نخستین دوره مسابقات ورزش‌های زورخانه ای یک روزه که جمعه شب در زورخانه شهید جبرئیل نیاکی آمل پایان یافت، تیم آمل در هر سه رشته میل گیری، سنگ و کباده با کسب بیشترین امتیاز به مقام نخست دست یافت و جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.

در این مسابقات که باستانی کاران ده تیم از شهرهای مختلف مازندران در رده سنی آزاد با هم رقابت کردند، تیم‌های بابل و ساری در رده‌های دوم و سوم این دوره را از آن خود کردند. در نتایج انفرادی و در بخش کباده این مسابقات، حسین شریفی از بابل قهرمان شد و حسن مقدس از آمل (الف) به مقام دوم رسید و چنگیز محمدپور از نکا و عرفان جهاندار از رامسر به طور مشترک عنوان سوم را به دست آوردند.

در رشته، سنگ، حسین حبشی از آمل با کسب بهترین عملکرد به مقام نخست دست یافت، مهدی حسن پور از بابل درجای دوم ایستاد و عنوان مشترک سومی این رشته به احمد موسوی از قائمشهر و جواد نتاج از آمل (ب) رسید. در بخش میل گیری، صادق لرستانی از آمل (الف) بر سکوی قهرمانی تکیه زد، "علی فرج‌پور از آمل (ب) درجای دوم قرار گرفت و سید سعید موسوی از بابل و مهدی صادق زاده از ساری به مقام سومی مشترک این رشته بسنده کردند.

مسئول هیئت ورزش‌های زورخانه وکشتی پهلوانی بسیج مازندران گفت، این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، وراه اندازی نخستن دوره این مسابقات در سطح رده مقاومت بسیج مازندران وانتخابی مسابقات زورخانه ای مسابقات بسیج کشوری به میزبانی هیئت ورزش‌های زورخانه ای و هنرهای فردی شهرستان آمل برگزار شد.

حسین نادری افزود: نفرات برتر این مسابقات درقالب تیم منتخب ورزش‌های زورخانه مازندران درمسابقات قهرمانی کشور که دهه مبارکه فجر امسال درتهران برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر