امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۰/۹/۶ - ۱۰:۱۰ شناسه خبر : ۱۲۱۳۰

تداوم پایش های حفاظت محیط زیست و تلفات طاعون در مازندران مسؤول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط‌زیست مازندران گفت: موارد تلفات طاعون در مازندران به ۹۲ لاشه رسید که تلفات جدید در کلاردشت مشاهده شده است.

کوروس ربیعی در ارتباط با آخرین وضعیت بیماری طاعون در مازندران اظهار کرد: موارد تلفات طاعون در مازندران به ۹۲ لاشه رسید که تلفات جدید در کلاردشت مشاهده شده است.

*تداوم پایش‌ها در طبیعت مازندران

وی با اشاره به نگرانی در ارتباط با بیماری طاعون در مازندران، افزود: باوجود فصل سرما همچنان پایش‌ها تداوم دارد.

مسوول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط‌زیست مازندران با اعلام اینکه کانون‌های اهلی نداشتیم، گفت: نگرانی و حساسیت‌ها وجود دارد به همین دلیل پایش‌ها با قوت ادامه دارد.

*ادامه ورود قوها به مازندران

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ورود قوها به طبیعت مازندران، تصریح کرد: جمعیت قوها در منطقه تاکنون به یک‌هزار و ۲۰۰ بال قو رسید که ورود جمعیت قوها به منطقه ادامه دارد.

وی به استقرار کانکس حفاظت از قوها در محمودآباد، یادآور شد: موضوع مهم ضرورت رعایت ایمنی و ملاحظات زیست‌محیطی بوده و مردم باید  از آسیب رساندن به قوها خودداری کنند.

*آذر ماه؛ اوج حضور پرندگان مهاجر

مسوول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط‌زیست مازندران با اعلام اینکه مهاجرت‌ پرندگان به تالاب‌های مازندران همچنان ادامه دارد، گفت: معمولا آذرماه اوج حضور پرندگان مهاجر در طبیعت مازندران است.

پ/

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر