امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۲
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۱/۶/۲۱ - ۰۹:۳۰ شناسه خبر : ۱۳۲۴۴
واکنش نماینده مرکز مازندران به اظهارات امام جمعه تنکابن؛
تشکیل دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران تصمیم کارشناسی نیست/ مردم را ابزار خود نکنید وارش نیوز/علی بابایی کارنامی با اشاره به اینکه تشکیل دانشکده علوم پزشکی در غرب مازندران اقدامی کارشناسی نیست، افزود؛ مردم غرب استان را ابزار سیاسی خود قرار ندهید.

 نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات امام جمعه تنکابن بیان داشت؛ برای امام جمعه محترم شهر تنکابن احترام خاصی قائلم اما این اقدام کاملا غیر کارشناسی و در دراز مدت به نفع مردم غرب استان نیست.

بابایی کارنامی گفت؛ ما مخالف درمان و ارائه خدمات درمانی بهتر به مردم غرب مازندران نیستیم ولی این راهکار مناسب نیست.
وی اظهار داشت‌؛ متاسفانه برخی از جریان های سیاسی با علم کردن مجوز دانشکده علوم پزشکی در غرب مازندران به دنبال بهره برداری سیاسی هستند.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس یازدهم با اشاره به اینکه نباید دانشگاه علوم پزشکی مازندران را با قدمت صدساله را به این شکل تنزل دهیم، گفت‌؛ راهکارهای مناسبی وجود دارد که بتوان به مردم غرب استان خدمات بهتری داده شود.

وی گفت‌‌؛ احساسی تصمیم نگیریم و بگذاریم اعضاء هیئت علمی دانشگاه مازندران با نظرات کارشناسی و علمی خود برای این موضوع تصمیم بگیرند.

بابایی کارنامی افزود‌؛ حاضرم در یک مناظره ثابت کنم این تصمیم در دراز مدت خدمت به مردم غرب استان نیست و یک ابزار برای استفاده تبلیغاتی برخی جریان های سیاسی است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر