امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۳ شناسه خبر : ۱۳۹۴۱
فرماندار ساری :
راه دسترسی ۳۵ روستای ساری تا پایان امسال آسفالت می‌شود وارش نیوز - فرماندار ساری با بیان اینکه براساس تمهیدات اتخاذ شده، طرح نهضت خدمات رسانی آسفالت راه روستایی را با جدیت تا حصول نتایج پیگیری خواهیم کرد گفت: تا پایان امسال راه دسترسی ۳۵ روستای هدف در بخش‌های مختلف این شهرستان به صورت کامل آسفالت می‌شود.

محمدعلی نوبخت روز دوشنبه در جریان بازدید از روند اجرای طرح هادی، زیرسازی و آسفالت راه روستاهای الیرد بخش چهاردانگه، میانرود بخش مرکزی و فیروزکنده سفلی بخش رودپی جنوبی از توابع این شهرستان، افزود: آسفالت شدن راه دسترسی ۳۵ روستای ساری از جمله مصوبات سفر استاندار مازندران به بخش‌های مختلف این شهرستان بود که تاکنون راه دسترسی ۲۴ روستا با صرف ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طور کامل آسفالت شد.

وی با بیان این‌که در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار مازندران به بخش‌های مختلف شهرستان، تاکنون راه دسترسی ۶ روستای بخش چهاردانگه با صرف ۶۵ میلیارد ریال اعتبار آسفالت شد، اظهار داشت: از این میزان، برای آسفالت راه روستای خلرد هفت میلیارد ریال، الیرد ۱۰ میلیارد ریال، لالا ۲۰ میلیارد ریال، سادات محله هشت و نیم میلیارد ریال، باباکلا ۱۰ میلیارد ریال و لنگر ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار مرکز مازندران با اشاره به اینکه در دولت مردمی سیزدهم و با الگوی اقدام جهادی، نهضت خدمت رسانی بی منت به مردم در حال انجام است، خاطرنشان کرد: با هدف رفاه و آسایش مردم و در راستای اجرای سیاستِ دولت سیزدهم و گام های بلند استاندار انقلابی مازندران، طرح های شاخصی در ساری مرکز مازندران در دست اقدام است که با تکمیل و بهره برداری آن، تحول بزرگی در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

نوبخت افزود: تمام دستگاه های اجرایی شهرستان باید با برنامه ریزی و اولویت‌بندی مناسب و شناخت نیازهای مردم در بخش های مختلف، در مسیر خدمت‌رسانی صادقانه، ایجاد امید و انگیزه در بین اقشار مختلف جامعه گام بردارند.

سفر استاندار مازندران به بخش چهاردانگه ساریت که با هدف توسعه اقتصادی، رفع بیکاری و برنامه ریزی برای مهاجرت معکوس انجام شد در مجموع ۸۰ مصوبه داشت. تکمیل پل نیمه کاره روستای اروست که ۲۷ سال بر زمین مانده از جمله این مصوبات است که بنا شد این طرح تا پایان سال جاری تکمیل و بهره برداری شود. علاوه بر آبرسانی به هشت روستای دهستان پشتکوه، تصویب ۲۹ مصوبه برای رفع مشکلات شهرک صنعتی کیاسر و احداث شهرک دامپروری پنج هزار راسی در بخش چهاردانگه از دیگر مصوبات سفر نماینده عالی دولت به این بخش بود.

چهاردانگه یکی از بخش‌های شش‌گانه شهرستان ساری است و بنابر سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت آن در سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۷ هزار و ۳۷۶ نفر بوده‌ است.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر