امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۵ شناسه خبر : ۱۳۹۵۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:
حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید می کند وارش نیوز- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: با حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید و شهیدان را شاد کنیم.

  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شنبه شب در مراسم چهاردهمین سالروز تأسیس هیئت محبان حضرت علی اصغر (ع) با اظهار اینکه حضرت علی اصغر (ع) سند مظلومیت امام حسین (ع) و جریان عاشورا و کربلا است، گفت: این حضرت بزرگترین سند حقانیت جریان حق به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه در میدان جریان فرهنگی، تبلیغاتی و رسانه‌ای و تقویت جبهه حق باید گام برداشت، با تبریک سالروز خجسته میلاد حضرت علی (ع)، این حضرت را افتخار جهان دانست و آن راپشتوانه قوی بیان کرد.

وی با عنوان اینکه ما برحق هستیم و حضرت علی (ع) و امام زمان (عج) حامی ما است، با گرامیداشت دهه فجر بر لزوم تجلیل مردمی آئین‌های این دهه تاکید کرد و گفت: حضور جانانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مسئله‌ای بسیار مهم است.

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد: شکرانه رفع دفع بلای کرونا و آشوب‌های اخیر این است که جانانه و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه استکبار جهانی تصور می‌کند با ایجاد ناامنی می‌تواند مردم را از انقلاب اسلامی منفعل و پشیمان کند، افزود: ما باید با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کنیم که بر راه امام و شهیدان و دفاع از نظام مقدس اسلامی استوار و ثابت قدم هستیم.

وی تصریح کرد: با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید و ارواح مطهر شهیدان و حضرت امام راحل را شاد کنیم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر