امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۹ شناسه خبر : ۱۴۰۲۵
معاون استاندار مازندران تاکید کرد
لزوم تقویت سرمایه‌گذاری برای تحکیم بنیان خانواده در مازندران وارش نیوز/ معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران بر لزوم صیانت از نهاد خانواده در برابر امواج مخرب رسانه‌ای غرب تاکید کرد.

 

 

روح الله سلگی دیشب در جلسه بررسی اجرای طرح جوانی جمعیت در مازندران، گفت: تحکیم بنیان‌های اجتماعی در گرو تقویت کانون خانواده است‌.

این مسئول استانی با اشاره به سرمایه‌گذاری سنگین غول‌های رسانه‌ای غرب برای تخریب نهاد خانواده افزود: تمرکز رسانه‌های غربی بر تخریب بنیان خانواده در غرب آسیا به ویژه کشورهای اسلامی است.

وی یادآورشد: باور غرب بر تزلزل پذیری نهاد خانواده در برابر بمباران تبلیغاتی بنیان نهاده شد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به نقش تربیتی دانش آموزان در خانواده و مدرسه، اظهار کرد: مدرسه و خانواده نقش مکمل و پررنگی در شکل گیری شخصیت دانش آموزان و نیز پرورش آن‌ها در جامعه ایفا می‌کنند.

سلگی خاطرنشان کرد: تقویت برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در مدارس اصول محوری فعالیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید دانش آموزان و دانشجویان را با تعالیم فرهنگی انسان سازو اسلامی آشنا و راهی اجتماع کنند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به فتنه اخیر و نقش دهه هشتادی‌ها در این زمینه، افزود: باید با گفت‌وگوهای سازنده و اقناعی نسل جوان را با ماموریت‌های اساسی و عملیاتی در تعالی بخشی جامعه آشنا کنیم.

این مسئول سیاسی با اشاره به رویکرد برنامه‌های فرهنگی دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم در عرصه فرهنگی برنامه عملیاتی مبتنی بر بازآفرینی ارزش‌های فرهنگی و معنوی در کشور را در دستور کار دارد.

سلگی تصریح کرد: جهت‌گیری برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در مدارس و خانواده باید تربیت اسلامی با الگوهای ناب معنوی توام با المان‌های فرهنگ بومی ومحلی باشد.

وی اجرای طرح جوانی جمعیت را از برنامه‌های محوری دولت سیزدهم برشمرد و افزود: دولت در این ارتباط با ارائه مشوق‌ها و حمایت‌های مادی و معنوی پای کار است.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر لزوم همکاری بانک‌ها در اجرای این طرح، سرمایه گذاری سیستم بانکی در پشتیبانی از آن را موجب تقویت و تحکیم نهاد خانواده دانست.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر