امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۵ شناسه خبر : ۱۴۱۰۱
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران مطرح کرد؛
ارسال روزانه ۷۰۰ تن گوشت مرغ و پرتقال به تهران وارش نیوز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: روزانه ۳۰۰ تن گوشت مرغ و ۴۰۰تن پرتقال شب عید به بازار تهران ارسال می شود.

  حسن عنایتی کلیجی صبح پنجشنبه در دوازدهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان اظهار کرد: پیش بینی می‌شود امسال ۲۰ میلیون مسافر وارد مازندران شوند و با توجه به اینکه استان معین تهران هم هستیم باید ۳۰۰ تن مرغ مورد نیاز تهران و نیاز داخل استان را تأمین می‌کنیم.

عنایتی با بیان اینکه روزانه ۴۰۰ تن پرتقال را به میادین تهران عرضه می‌کنیم، اظهار داشت: نیاز ۴۰۰ تنی میوه سیب برای استان مازندران نیز تأمین شد.

عنایتی توزیع مرغ منجمد را یکی از عوامل تنظیم قیمت بازار عنوان کرد و با اشاره به رشد قیمت عرضه گوشت تصریح کرد: امسال برای نخستین بار عرضه کالاها و به ویژه مرغ منجمد در روستاها نیز انجام شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: با توجه به قیمت سیب در بازار لازم است روند خرید و حمل میوه تنظیم بازاری به شهرستان‌ها با قوت و سرعت بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: روند توزیع و حمل گوشت از شرکت پشتیبانی امور دام با سرعت بیشتری انجام شود تا شهروندان با خیال راحت اقدام به خرید گوشت مرغ و قرمز کنند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر