امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۲/۶/۷ - ۲۲:۳۴ شناسه خبر : ۱۴۴۶۱
نائب رییس شورای بخش مرکزی شهرستان محمودآباد خبر داد:
دکل BTS مخابراتی همراه اول با اعتبار ۶ میلیارد تومانی در روستای لامیزده افتتاح شد نائب رییس شورای بخش مرکزی شهرستان محمودآباد از افتتاح دکل BTS مخابراتی همراه اول با اعتبار ۶ میلیارد تومانی در روستای لامیزده خبر داد و گفت: امیدواریم شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی بیشتر در راستای توسعه روستا بوده تا شرمنده مردم نباشیم.

وارش نیوز/ عبدالله صادقی رییس شورای لامیزده و نائب رییس شورای بخش مرکزی شهرستان محمودآباد در خصوص افتتاح پروژه احداث دکل مخابرات این روستا که در سال 1401 به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: در طی یک سال تلاش بی‌وقفه‌ و شبانه‌روزی مهندس خاکپور رییس اداره مخابرات محمودآباد و دیگر همکاران در استان و شهرستان توانستیم این دکل را به بهره‌برداری برسانیم. وی با بیان اینکه 20 سال انتظار مردم این منطقه با افتتاح این پروژه به پایان رسید، افزود: در پنجمین روز از هفته دولت آئین دکل مخابرات همراه اول در این منطقه به بهربرداری رسید. نائب رییس شورای بخش مرکزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر حدود ۶ میلیارد تومان هزینه در برداشت تا به مرحله تولید برسد. صادقی خاطرنشان کرد: این دکل مخابراتی علیرغم روستای لامیزده، روستای بولیده، کرچک نوایی، کرچک لاریجانی و سنگ‌کتی را تحت پوشش قرار داده است. وی یادآور شد: این پروژه را با تمام مشکلات و فرازنشیب‌هایش در اولین فرصت شروع به ساخت کردیم تا مردم این منطقه از مشکلات کمبود سیگنال مخابراتی آسوده خاطر شوند.

نائب رییس شورای بخش مرکزی شهرستان محمودآباد از آینده روشن برای مردم منطقه و طرح‌های دیگر خبر داد و گفت: به واسطه زحمات مهندس فرزانه نماینده مردم در مجلس، دکتر علیزاده فرماندار، مهندس اسلامی بخشدار مرکزی و ارتباط با استان پیگیری این پروژه انجام شد و امیدواریم شاهد بهره‌برداری پروژه‌های بیشتر باشیم. صادقی ضمن تشکر از دهیاری و شورای اسلامی لامیزده بیان داشت: برای افتتاح این پروژه نیاز به کانال‌کشی فیبرنوری داشتیم که توسط دهیاری و شورای اسلامی روستای لامیزده انجام شد و به روند پیشرفت کار کمک بسیاری کرد.وی با اشاره به اینکه ما شرمنده مردم این منطقه هستیم، افزود: امیدواریم شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی بیشتر در روستای لامیزده باشیم. نائب رییس شورای اسلامی بخش مرکزی محمودآباد گفت: سایت BTS همراه اول روستای بائوده سفلی که از مطالبات اصلی شورا و دهیاران محترم آن منطقه بوده با پیگیری مجدانه بخشداری و شورای بخش مرکزی هم اکنون در حال اجرا است. صادقی در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه تا قبل سال به بهره‌برداری خواهد رسید و مشکلات آنتن روستاهای بائوده سفلی و علیا، زنگی‌کلا و آهنگرکلا مرتفع خواهد شد./ خبرنگار پویا اباذری

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر