امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۸ شناسه خبر : ۱۴۷۶۴

آماده‌باش بانک‌های مازندران برای خدمات مالی و پولی به مسافران نوروزی بانک‌های مازندران برای ارائه خدمات ویژه در شلوغ‌ترین روزهای این استان با تامین اسکناس مورد نیاز، بررسی وضعیت دستگاه‌های خودپرداز، برنامه‌ریزی‌های نظارتی و در نظر گرفتن کشیک‌های نوروزی اقدامات لازم برای خدمت‌رسانی به مهمانان نوروزی این استان گردشگرپذیر را انجام داده‌اند.

وارش نیوز: 

 بانک‌های مازندران برای ارائه خدمات ویژه در شلوغ‌ترین روزهای این استان با تامین اسکناس مورد نیاز، بررسی وضعیت دستگاه‌های خودپرداز، برنامه‌ریزی‌های نظارتی و در نظر گرفتن کشیک‌های نوروزی اقدامات لازم برای خدمت‌رسانی به مهمانان نوروزی این استان گردشگرپذیر را انجام داده‌اند.

 مازندران هر سال در آستانه نوروز برای پذیرایی از میلیون‌ها مسافر و گردشگر آماده می‌شود تا خاطرات خوشی برای مهمانان این استان رقم بخورد. زیباسازی شهرها، بهسازی زیرساخت‌ها، تامین مواد غذایی مورد نیاز، نظارت بر بازار، پایش واحدهای خدماتی و برپایی کشیک‌های نوروزی برای دستگاه‌های خدمات‌رسان برخی اقدامات مرسوم در این روزها هستند. در همین راستا نیز بانک‌های استان اقدامات ضروری را برای ارائه خدمات به مهمانان نوروزی در روزهای پرترافیک این استان تدارک دیده‌اند.

طی سال‌های گذشته مشاهده ‌می‌شد که خدمات بانکی در روزهای پیک حضور مسافران گاهی با چالش‌ها و اختلالاتی همراه بود. مهم‌ترین چالش هم موجود نبودن اسکناس در برخی دستگاه‌های خودپرداز و خارج از سرویس بودن تعدادی از این دستگاه‌ها در برخی نقاط استان بود. اما مسئولان مرتبط می‌گویند امسال همه اقدامات لازم برای پیشگیری از بروز این چالش‌ها انجام شده است.

به گفته دبیر شورای هماهنگی بانک‌های مازندران طی روزهای تعطیل نوروز تعدادی از شعب بانک‌های این استان به مسافران و مهمانان خدمات مالی و پولی ارائه می‌دهند.

هرمز پژولیده گفت: شعب منتخب بانک‌های مازندران در تعطیلات نوروزی به صورت کشیک، آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. ضمن این‌که همه بانک‌ها تا پایان سال از ساعت هفت صبح تا ساعت ۱۷ عصر به مشتریان خدماتی از جمله دریافت و پرداخت وجوه و خدمات بین بانکی ارائه می‌کنند.

وی اظهار کرد: تقریبا همه بانک‌ها به صورت کشیک ارائه خدمات را براساس شیوه‌نامه داخلی خود خواهند داشت. در روزهای ۲۹ اسفند، دوم و چهارم فروردین هم بانک‌ها خدمات لازم را به مشتریان می‌دهند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های مازندران از تأمین اسکناس مورد نیاز برای خودپردازهای استان در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: خوشبختانه اسکناس مورد نیاز خودپردازها در تعطیلات نوروز تامین شده و مردم استان از این نظر نگرانی نداشته باشند. همچنین بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی مبالغ انتقال وجه از طریق خودپردازها هیچ تغییری نخواهد داشت.

تامین اسکناس مورد نیاز بانک‌های مازندران

دغدغه پیشگیری از بروز اختلال در ارائه خدمات بانکی طی روزهای حضور مسافران در مازندران حتی پای نماینده عالی دولت در استان را نیز به شعبه مرکزی بانک ملی ساری کشاند تا از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اقدامات انجام شده بانک‌ها در نوروز قرار بگیرد.

آماده‌باش بانک‌های مازندران برای خدمات مالی و پولی به مسافران نوروزی

سید محمود حسینی‌پور امروز -دوشنبه- در جریان بازدید از شعبه مرکزی بانک ملی ساری گفت: با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و ورود شمار زیادی از مسافران و گردشگران به مازندران، سهمیه تخصیصی اسکناس به بانک‌های عامل این استان باید افزایش یابد تا مردم در تامین اسکناس با مشکل مواجه نشوند. در این زمینه با بانک مرکزی مکاتبه و پیگیری لازم صورت خواهد پذیرفت.

وی از تهیه و تامین اسکناس‌های مورد نیاز بانک‌های مازندران در تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: با وجود برخی محدودیت‌ها، منابع مالی مورد نیاز و همچنین اسکناس‌های نو و تازه برای بانک‌های مازندران تامین شده تا در روزهای پایانی سال و همچنین تعطیلات نوروز، برای عرضه پول نقد توسط بانک‌ها در این استان مشکلی وجود نداشته باشد.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به ازدحام مردم در بانک‌ها برای تامین نقدینگی و همچنین اسکناس‌های نو، از کارکنان شبکه بانکی استان خواست علاوه داشتن سعه صدر و برخورد مناسب با مشتریان، در توزیع اسکناس نو و تازه بین مردم، عدالت را رعایت کنند.

استاندار مازندران همچنین از تعیین کشیک نوروزی بانک‌های استان در ایام تعطیلات با هدف خدمات‌رسانی مطلوب به مردم خبرداد و گفت که بانک‌ها باید در ساعات باقیمانده سال تلاش ویژه‌ای برای پیگیری امور مردم داشته باشند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر