امروز : پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۳/۶/۲۸ - ۱۵:۱۱ شناسه خبر : ۱۷۶۵۸

چالوس و هراز همچنان سنگین/ تردد روان در برخی محورهای شمالی براساس آخرین گزارش‌های سازمان راهداری در برخی از محدوده‌های محور چالوس، هراز، فیروزکوه و محور قدیم قزوین - رشت ترافیک سنگین است.

به گزارش وارش نیوز ؛ براساس آخرین گزارش های سازمان راهداری تا به این لحظه، ترافیک در چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده انتهای آزادراه، هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده کلرد، فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند و محور قدیم قزوین – رشت محدوده منجیل سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) روان است.

براساس این گزارش، محورهای هراز و چالوس دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

 در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرشهر تا حصارک، آزادراه قزوین – کرج محدوده مهرویلا و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، محور پاکدشت - تهران محدوده های خاتون آباد و خاورشهر و محور شهریار – تهران محدوده میدان معادن نیز ترافیک سنگین است.

گفتنی است؛ امروز (۲۸ شهریور) ازساعت ۷ صبح آزادراه قزوین به رشت محدوده منجیل حدفاصل آزادراه جدید منجیل به رودبار به صورت موقت مسدود شده است و تردد به محور فوق از سمت شمال به جنوب (رودبار به منجیل) انجام می گیرد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر