امروز : دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ - ۰۴:۰۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۴/۳/۱۸ - ۲۳:۵۸ شناسه خبر : ۲۱۰۷۸

از مدرسه تراز تا گفتمان تحول؛ نقشه راه آموزش و پرورش مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: گفتمان نماد باید به یک جریان پایدار در آموزش و پرورش تبدیل شود.

وارش نیوز / علی منتظر ؛ فریدون کلبادی نژاد افزود: «ضروری است متناسب با شرایط هر استان برای اجرای این طرح برنامه‌ریزی کنیم. باید با بومی‌سازی طرح و بهره‌گیری از زیست‌بوم هر منطقه، دانش و اطلاعات خود را به‌روز کنیم.»

وی ادامه داد: «در پی تحقق مدرسه تراز هستیم و این هدف نیازمند مشارکت همه‌جانبه است؛ از انجمن اولیا و مربیان، معاونان آموزشی، تشکل‌های دانش‌آموزی، تا دیگر شرکایی که قرار است در این مسیر یاری‌گر باشند. همگی باید در این فرآیند نقش‌آفرینی کنند.»

کلبادی‌نژاد همچنین بر اهمیت ترویج گفتمان طرح نماد تأکید کرد و گفت: «این گفتمان باید در میان مدیران، معلمان، خانواده‌ها و دانش‌آموزان جریان‌سازی شود. این موضوع باید به‌عنوان نقشه راه پیش روی ما قرار گیرد و نگاه و فعالیت‌های خود را بر اساس آن جهت‌دهی کنیم تا با هم‌افزایی و مشارکت بیشتر، دستاوردهای مؤثری رقم بخورد.»

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر