وارش نیوز / علی منتظر ؛ فریدون کلبادی نژاد افزود: «ضروری است متناسب با شرایط هر استان برای اجرای این طرح برنامهریزی کنیم. باید با بومیسازی طرح و بهرهگیری از زیستبوم هر منطقه، دانش و اطلاعات خود را بهروز کنیم.»
وی ادامه داد: «در پی تحقق مدرسه تراز هستیم و این هدف نیازمند مشارکت همهجانبه است؛ از انجمن اولیا و مربیان، معاونان آموزشی، تشکلهای دانشآموزی، تا دیگر شرکایی که قرار است در این مسیر یاریگر باشند. همگی باید در این فرآیند نقشآفرینی کنند.»
کلبادینژاد همچنین بر اهمیت ترویج گفتمان طرح نماد تأکید کرد و گفت: «این گفتمان باید در میان مدیران، معلمان، خانوادهها و دانشآموزان جریانسازی شود. این موضوع باید بهعنوان نقشه راه پیش روی ما قرار گیرد و نگاه و فعالیتهای خود را بر اساس آن جهتدهی کنیم تا با همافزایی و مشارکت بیشتر، دستاوردهای مؤثری رقم بخورد.»
ضمیمه :