امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۷
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۳:۴۷ شناسه خبر : ۳۵۹۷

وزیرراه:۷۰۰ کیلومتر به ظرفیت بزرگراهی کشور افزوده می شود وزیر راه و شهرسازی گفت: تا اواسط بهار سال ۹۸ و یا در نهایت پایان این فصل ۷۰۰ کیلومتر به ظرفیت بزرگراهی کشور افزوده می شود.

وارش نیوز:به گزارش ایرنا، محمد اسلامی پنجشنبه شب در آیین آغاز عملیات قطعه 10 پروژه راه آهن بوشهر- شیراز در شهرستان تنگستان افزود: در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران این ظرفیت بزرگراهی خدمتی بزرگ برای مردم خواهد بود.
وزیر راه و شهرسازی یادآورشد: اتصالات ریلی در مسیر برون مرزی و 2 استان کشور در چهلمین سال پیروی انقلاب نیز در زمره پروژه های تاثیرگذار برای ترانزیت کالا و حمل و نقل است که امسال به بهره برداری می رسند.
اسلامی ادامه داد: اتصال عسلویه و بوشهر به خط ریلی به عنوان 2 مرکز برای جابجایی بار و مسافر شهرهای در مسیر حائز اهمیت است که امید است با استفاده از ظرفیت فاینانس 450 کیلومتر شبکه ریلی براساس زمانبندی تمامی قطعات به بهره برداری برسند و بار روی کریدور ریلی شمال و جنوب کشور قرار گیرد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز با شروع این پروژه امید مردم استان بوشهر برای تحقق یکی از آرزوهای دیرینه زنده می شود که امید است که با همت مسولان و پیمانکاران روند اجرا پروژه با قدرت ادامه یابد.
وی افزود: با توجه به اینکه جاده ها از آبادی و شهرها می گذرند و باعث ترافیک می شوند باید از ظرفیت ریلی با هدف کاهش ازدحام جاده ها حداکثر استفاده انجام شود.
اسلامی گفت: حمل و نقل ریلی از لحاظ اقتصادی نیز می تواند صاحبان بار را در هزینه حمل و نقل از قدرت رقابت پذیری بیشتری برخوردار کند.
وی بیان کرد: منابع اقتصادی کشور محدود است ولی با وجود همه این محدودیت ها در دولت‌های یازدهم و دوازدهم اقدام های مهمی در زمینه خدمت رسانی به مردم انجام شده است.
اسلامی یادآورشد: مسولان شانی جز خدمتگزاری به مردم ندارند و مردم هم استحقاق برخورداری از بهترین‌ها را دارند.
وی گفت: ما مسئولان باید همواره خودمان را مکلف به ارائه خدمت بی منت بدانیم.
اسلامی اظهارداشت: نسل جدید باید بتواند در توسعه و شکوفایی اقتصادی و آن هم در شرایطی که در مقابل جنگ اقتصادی به شیوه تروریستی قرار داریم نقش آفرینی کند.
وزیر راه و شهرسازی افزود: امید است با توسعه فعالیت های اقتصادی و توسعه کیفی بخش اقتصادی شاهد رونق اشتغال، تولید و معیشت مردم باشیم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر