امروز : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۳/۵/۲۵ - ۱۷:۰۱ شناسه خبر : ۱۷۱۸۱

۵۰۶ نفر از غرق شدگی در آب‌های دریای خزر نجات یافتند رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: تعداد نجات یافتگان از آب‌های دریای مازندران از ابتدای اجرای طرح سالم سازی دریا در ۹ خرداد سال جاری تاکنون به ۵۰۶ نفر رسید.

به گزارش وارش نیوز ؛ نقی کریمیان با بیان اینکه طرح فعالیت در دریا از نهم خرداد ماه با استقرار یک هزار و ۴۰۰ ناجی غریق در سواحل شروع شده است، اظهار کرد: از ابتدای طرح سالم سازی دریا تاکنون حدود ۵۰۶ نفر از هم‌وطنان ما توسط این نیروها از آب‌های دریای مازندران نجات یافتند. از این تعداد ۳۷۳ نفر مرد و ۱۳۳ نفر هم خانم بودند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران تعداد غرق شدگان را طی این مدت ۱۰ نفر عنوان کرد و گفت: البته نسبت به مشابه سال گذشته این تعداد کاهش چشمگیری داشته است.

کریمیان با بیان اینکه در اجرای طرح فعالیت دریا ۵۰۰ نیروی امدادگر در کنار یک هزار و ۴۰۰ نفر از ناجیان غریق جهت حفاظت و صیانت از جان هم وطنانمان فعالیت و همکاری دارند، ادامه داد: دریای مازندران به طول ۴۷۳ کیلومتر ۷۰۰ نقطه حادثه‌خیز دارد که با توجه به پایش سواحل استان، ناجیان غریق در تمامی نقاط حادثه خیز مستقر هستند.

وی از پرداخت حقوق ۲ ماه خرداد و تیر با پیگیری‌های صورت گرفته به حساب ناجیان غریق خبر داد و گفت: تمامی اعتبار لازم برای پرداخت حقوق تدارک دیده شده و برای پرداخت هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر