امروز : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۳/۷/۱۲ - ۱۱:۳۵ شناسه خبر : ۱۷۸۴۸

ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال رئیس پلیس‌ راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز گذشته در جاده‌های شمال آغاز شده و تا صبح شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش وارش نیوز ؛ یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس‌راه مازندران در گفت‌وگو روز پنجشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا، اظهار کرد: درحال حاضر تردد عادی و روان در تمامی جاده‌های شمال برقرار است.

وی با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، افزود: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز گذشته در جاده‌های شمال آغاز شده و تا صبح شنبه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس‌راه مازندران تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز پنج‌شنبه ۱۲ و همچنین از ساعت هفت تا ۲۴ روز جمعه ۱۳ مهرماه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد تمامی تریلر همچنان از محور هراز، اضافه کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس‌راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی طی روز جمعه ۱۳ مهرماه به‌صورت رفت‌وبرگشت از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، گفت: از ساعت ۱۴ روز جمعه از ابتدای آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام شده و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب اعمال می‌شود.

رئیس پلیس‌راه مازندران با هشدار نسبت به بارش باران و احتمال سقوط سنگ، خاطرنشان کرد: تأکید ما به مردم و مسافران پرهیز از تردد و توقف در مسیرهای کوهستانی و حاشیه رودخانه‌های مازندران است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر