امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۱/۶/۲۲ - ۱۸:۱۳ شناسه خبر : ۱۳۲۷۵

صدور آراء مجازات جایگزین حبس در کجور استان مازندران وارش/ رئیس حوزه قضائی کجور با اشاره به اثرات سوء زندان برسلامت جامعه وخانواده زندانیان اظهارداشت:استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس ضروری است چون حبس تبعات منفی برای افراد جامعه دارد.


به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران،  اکبری با اشاره به تاکید ریاست دادگستری استان مبنی برتوسعه  اعمال مجازات جایگزین اظهارداشت: دراین راستا صدور احکام جایگزین حبس با محوریت خدمات اجتماع‌ محوروعام‌المنفعه دردستورکارقرارگرفت.
وی افزود:به عنوان مثال پیرو ارتکاب بزه دو تن از محکومین ، به جای صدور مجازات شش ماه حبس تعزیری ، مجازات جایگزین حبس انجام خدمات عمومی به صورت رایگان با رضایت فرد تعیین شد و محکومین با رضایت خود پذیرفتند که بجای حبس، تابلوهای راهنمایی و رانندگی را نظافت کرده و گیاهانی که جلوی دید تابلوها رو گرفته را نیز هرس نمایند.
اکبری ادامه داد:پیرو حفاری غیر مجاز سال گذشته و سال جاری در مناطق امامزاده و تپه تاریخی پایتخت (ثبت شده در آثار ملی ) و آغاز  رسیدگی به این پرونده ها و دستگیری تعدادی از متهمین به عنوان مدعی العموم دستور  ترمیم و پر نمودن محل حفاری توسط حافران غیر قانونی را تعیین کرده و مأمورین یگان حفاظت میراث فرهنگی با نظارت مراجع انتظامی مبادرت به اجرای دستور قضایی نموده اند .

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر