به گزارش وارش نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقهای مازندران وگلستان؛
مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از مراحل پایانی اجرای پروژه افزایش ظرفیت و احداث ایستگاه ۶۳/۲۰ کیلوولت دانشمند شهید دکتر محسن فخریزاده در شهر رستمکلا بازدید کردند.
در این بازدید، دکتر یونسی استاندار مازندران و دکتر دادبود معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، ضمن بررسی روند پیشرفت عملیات اجرایی پروژه، در جریان آخرین وضعیت آمادهسازی این طرح مهم زیربنایی قرار گرفت و ضمن تقدیر از عملکرد شرکت برق منطقهای مازندران وگلستان و عوامل اجرایی پروژه ، تأمین برق پایدار برای مشترکین و تقویت زیرساختهای انرژی مورد نیاز بخش تولید را از الزامات توسعه اقتصادی استان عنوان کرد و افزود: تأمین برق پایدار برای شهرک صنعتی رستمکلا میتواند زمینهساز رونق تولید، جذب سرمایهگذاری و ایجاد فرصتهای جدید اشتغال در منطقه باشد.
مهندس نصیری، مدیرعامل شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان، در این بازدید ضمن تقدیر از پیگیری و حمایت های موثر ،دکتر یونسی استاندار مردمی و دلسوز استان مازندران و دکتر دادبود معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری، با ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه، اهمیت بهرهبرداری و ورود این ایستگاه به مدار را در تأمین برق پایدار و مطمئن برای مردم شریف شهر رستمکلا و همچنین تأمین نیازهای برق شهرک صنعتی رستمکلا تشریح کرد.
وی با اشاره به جایگاه این طرح در توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع برق استانهای مازندران و گلستان، اظهار داشت: این پروژه از طرحهای مهم و راهبردی صنعت برق منطقه به شمار میرود که با بهرهبرداری از آن، ظرفیت و پایداری شبکه برق در منطقه به شکل قابل توجهی افزایش خواهد یافت.
ضمیمه :