امروز : یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۳/۶/۱۱ - ۲۰:۳۵ شناسه خبر : ۱۷۴۴۱
نماینده ولی فقیه در مازندران:
زندان باید یک ندامتگاه و جایگاهی برای ایجاد تحول باشد نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه قوی شدن بخش فرهنگی داخل زندان‌ها باید از اصول مهم باشد، گفت: زندان باید یک ندامتگاه و جایگاهی برای ایجاد تحول باشد.

به گزارش وارش نیوز ؛ آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان مازندران، ضمن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع) پیامبر اکرم (ص) و امام رضا (ع)، اظهار کرد: از اینکه خادمی می‌رود و خادم دیگری می‌آید در سفر زندگی طبیعی است.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های زندانیان با خلاء سرپرستشان دچار دردسرهای زیادی می‌شوند، افزود: از این رو هم قاضی‌ و هم مسئول زندان باید نگاه چندجانبه را به این مجموعه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: عدالت باید در زمینه فضای فیزیکی و ساختمانی به اندازه کافی رعایت شود، زندان باید یک ندامتگاه و جایگاهی برای ایجاد تحول باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه قوی شدن بخش فرهنگی داخل زندان‌ها باید از اصول مهم باشد، گفت: عوامل زندان باید پایبند به اصول انسانیت باشند، عوامل خشن بی‌اخلاق آنجا معنا ندارد بلکه باید همچون پرستاران در بیمارستان باشند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر