امروز : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۳/۶/۳۱ - ۱۲:۱۵ شناسه خبر : ۱۷۶۷۹

استاندار مازندران: الگوی دفاع مقدس در جهان مورد استفاده قرار گرفته است استاندار مازندران با بیان این که امروز میدان، دفاع مقدس است، گفت: این الگو در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش وارش نیوز ؛ یوسف نوری روز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در ساری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان این که تمام نظریه پردازان بر این باور بودند که نمی‌توان برابر استکبار جهانی ایستاد، افزود: آنان برای خود اقدام به تمدن سازی کرده بودند.

وی با بیان این که در بلوک شرق سردمداران با برجسته کردن نحله های انسان مدارانه چون کمونیست، دین را افیون توده‌ها می‌دانستند، گفت: در این شرایط حضرت امام راحل به عنوان راهبردی‌ترین فرد در قرن بیستم، به احیا دین پرداخت و دفاع مقدس قله ایستادگی مردم بود.

وی یاد و خاطره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید والامقام استان را گرامی داشت و گفت: دشمن جنگ را شروع کرده بود تا کار ما را تمام کند و امروز در بهترین و بالاترین نقطه قرار داریم.

استاندار مازندران یادآور شد: با تدبیر حضرت امام راحل و تبعیت یاران و همبستگی بین نیروهای مسلح و انتظامی، سبب توفیق در دفاع مقدس شد.

نوری با اظهار این که الگوی دفاع مقدس امروز در همه جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد، تصریح کرد: امروز اگر بخواهیم میدان را تعریف کنیم، میدان دفاع مقدس است و این قالب انسان‌های کامل را شکل داده است.

وی یادآور شد: امروز در بعد فناوری‌های نظامی و زیرساخت‌ها جزو کشورهای برتر جهان هستیم و در حوزه مدیریت نیز اگر به این الگو توجه کنیم، برنده هستیم.

استاندار مازندران با اظهار این که همه گروه‌های اجتماعی در دوران دفاع مقدس کنار هم بودند، افزود: امنیت امروز حاصل دفاع مقدس که قله و عزت به شمار می‌رود، است و مادامی که تفکر دفاع مقدس حاکم است، شکست نخواهیم خورد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر