امروز : جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ - ۱۹:۴۸
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۵/۴/۵ - ۱۸:۰۸ شناسه خبر : ۲۶۵۸۰

درخشش دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دانشجوی برتر جشنواره جایزه ملی ایثار معرفی شد.

به گزارش وارش نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران؛ دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: در دهمین جشنواره آموزشی-تحصیلی «جایزه ملی ایثار» که با حضور جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد، محمدرضا مهدی‌پور؛ دانشجوی رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، عنوان دانشجوی برتر مقطع دکتری حرفه‌ای در کشور را به دست آورد.
جشنواره جایزه ملی ایثار ۱۴۰۵ با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری دستگاه‌های آموزشی مانند وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت علوم و تحقیقات و حوزه علمیه در بخش‌های دانش آموزی و دانشجویی برگزار شد.


جشنواره جایزه ملی ایثار با هدف شناسایی دانشجویان و دانش آموزان نخبه ایثارگر و شاهد در زمینه‌های علمی - آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و نیز ایجاد یک رقابت سالم و پر تحرک میان این افراد زیر نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری سازمان‌هایی مانند وزارت درمان و بهداشت، وزارت علوم، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت حوزه علمیه برگزار می‌شود.

 
 
 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر