امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۲:۰۵ شناسه خبر : ۱۵۱۱۷

محورهای ساحلی مازندران بارانی و لغزنده است رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: شاهد بارش باران در محورهای ساحلی استان هستیم، ولی در ارتفاعات کندوان، هراز و سوادکوه، جاده‌های استان صاف و خشک هستند و بارش نداریم.

به گزارش وارش نیوز ؛ یدالله جهان‌تاب امروز (۲۰ اردیبهشت ماه) درباره وضعیت جاده‌های شمال اظهار کرد: شاهد بارش باران در محورهای ساحلی استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در ارتفاعات کندوان، هراز و سوادکوه بارشی نداریم و جاده خشک است، ادامه داد: با توجه به بارندگی در محورهای ساحلی تاکید بر توجه به هشدارهای پلیس و رعایت سرعت مجاز است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد خودروها در تمام جاده‌های شمال به‌صورت عادی و روان گزارش شده است.

وی با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، گفت: معمولاً روزهای چهارشنبه هر هفته، اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد. تردد تمام تریلرها از محور هراز و تردد تمام تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

او افزود: تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه (۲۱ اردیبهشت ماه) از محور هراز ممنوع است.

وی با اعلام اینکه جمعه محور کندوان یک‌طرفه است، بیان کرد: محور هراز هم درصورت بروز ترافیکی سنگین به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: با توجه به بارش باران و لغزندگی جاده‌ها، تاکید بر توجه به هشدارهای پلیس است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر